• تصویر کاربر علی شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    خسته نباشید
    من چند ماهی هست که وبسایتی رو در زمینه پاورپوینت راه اندازززی کردم و از ابتدا هم گوگل ارور Mobile Usabilityمی داد. با وجود اینکه به اخطار های گوگل بی توجه بودم سایتم تا صفحه اول اومد و بازدیدکننده هام هم رو به افزایش بود ولی یک ذفعه باز دیدکننده ها نصف شد و ... سوالات من اینه که:
    1- ایا این مشکل از قالب یونیکون من هست و آیا اگه به سون تغییر بدم موثره؟
    2- آیا گوگل من رو جریمه کرده
    اسکرین شات Mobile Usabilityرو هم لطفا ملاحظه فرمایید
    خیلی ممنون از وقتی که می گذارید
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام قطعا موبایل فرندلی بودن سایت یک فاکتور مهم محسوب میشه ولی نمیتونیم بگیم که فقط به این دلیل،ورودی شما کم شده. اول بگم که به تازگی گوگل یک آپدیت بزرگ در هسته ی خودش داده که ممکنه یک سری از نتایج شما دچار جابه جایی و افت شده باشه. حتی لینک سازی اسپم هم میتونه دلیل افت شما باشه. فاکتورهای زیادی در این زمینه وجود داره که بدون دونستن اطلاعات دقیق وب سایت شما و بررسی اون، بیشتر از این نمیشه نظر داد.

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 181 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر. باتشکر ویژه از سایت شما.
    یک سوال تخصصی از حضورتون داشتم.
    بنده یک سایت با دامنه X داشتم که مجبور شدم دامنه رو به Y تغییر بدهم ولی متاسفانه در اون زمان دامنه رو از موتور های جستجو حذف نکردم و الان سایت بنده تحت تاثیرات منفی آن دامنه است و هم در الکسا به عنوان سایت مشابه دامنه X را نشان میده و هم موقع سرچ سایت Y سایت X رو هم در نتیجه جستجو نمایش میده.
    لطفا کمکم کنید که چطور میتونم آن را کلا حذف کنم؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۱۲ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. اگر محتوای هر دو دامنه در یک زمینه ی کاری هست، بهترین کار ریدایرکت 301 دامنه ی اول به دامنه ی دوم هست.

  • تصویر کاربر کاربر شنبه ۷ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر من برای سایتم بک لینک های زیادی از سایتای مختلف گرفتم اما حدود یک ماه و خورده ای هست که بک لینک هام از سرچ کنسول حذف میشه و تعدادش خیلی کم شده. در صورتی که بک لینک ها هنوز در سایت ها وجود داره اما سرچ کنسولم نشون نمیده. دلیلش چیه؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۷ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام بهترین ابزار برای بررسی بک لینک ها، ahrefs هست. پنل وبمستر خیلی دیر به دیر آپدیت میشه و اطلاعات دقیقی ارائه نمیده.

  • تصویر کاربر موسوی شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    عرض ادب و احترام آیا امکان خرید سیستم پرسش و پاسخ و نوبت دهی وجود دارد ؟ در صورت امکان ممنون میشم تعرفه رو ارسال فرمایید. متشکر
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۲۳ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام بله قیمت هر کدام از این نرم افزارها 2 میلیون تومان هست. لطفا با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.

  • تصویر کاربر دکتر یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 172 مشاهده پرسش
    وقتتون به خیر، طراحی سایت پزشکی برای بنده که متخصص طب فیزیکی و حرکتی هستم چقدر زمان می بره؟ چون در شرف افتتاح یک کلینیک هستیم،در ابتدای سال 99، می خواستم بدونم تا از الان که نیمه آذر هستیم تا اون موقع سایت ما اعتبار کافی کسب میکنه یا خیر؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. اول افتتاح کلینیک شما رو تبریک می گم بعد اینکه طراحی سایت پزشکی بین 15 تا 20 روز زمان می بره. قطعا سایت شما نسبت به سایتی که اوایل سال 99 تازه راه اندازی میشه اعتبار بیشتری داره. ولی تو مدت 3 ماه نمیشه خیلی انتظار بالایی از یک سایت داشت. با این حال تمام سعیمون رو می کنیم که تو نام برند و اسم کلینیک شما، جایگاه خوبی داشته باشه.

  • تصویر کاربر m.mobin شنبه ۹ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 181 مشاهده پرسش
    وقت بخیر. یه سوالی داشتم اونم اینه که میگن به صورت طبیعی بک لینک بسازید وگرنه گوگل جریمه می کنه بعد همکاران من بدون قواعد خاصی لینک سازی می کنن و جریمه هم نمیشن. میخواستم بدونم کدام بک لینک ها از نظر گوگل غیرعادی هستن؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۹ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام معمولا هر چند وقت یکبار گوگل یک الگوریتم جدید اعمال می کنه که خیلی از این همکاران، از نتایج حذف و یا جریمه میشن. اصول لینک سازی طبیعی گوگل واقعا در یکی دو جمله نمی گنجه. موقع لینک سازی به این توجه داشته داشته باشید که اگر کاربری بدون علم سئو بخواد به شما لینک بده از چه روش هایی استفاده می کنه؟ جواب این سوال می تونه به شما در رسیدن به پاسخ سوالتون کمک کنه

  • تصویر کاربر HADI شنبه ۹ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 183 مشاهده پرسش
    سلام حدود 4 ماه از فعالیت سایت من می گذره. با اینکه روی مقاله ی هدفم لینک سازی انجام دادم و رپورتاژ رفتم ولی از صفحه ی 3 و 4 گوگل اصلا جایگاه سایتم تغییر نمی کنه. برای اینکه به صفحه ی اول گوگل برسم، چه کارهای دیگه ای باید انجام بدم؟ سایت من در زمینه ی درب ضد سرقت هست.
    1. تصویر کاربر فرشته زارع شنبه ۹ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      خوب به نظرم شما یکم زود سراغ رپورتاژ و لینک سازی دستی رفتید. همیشه برای شروع روی لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی تمرکز کنید و تقریبا 3 یا 4 ماه بعد سراغ سایر روش ها برید. از طرفی رپورتاژ رو زمانی انجام بدید که لینک شما روی کلمه ی کلیدی هدف، صفحه اول نتایج گیر کرده باشه و یا در نتایج ابتدایی صفحه ی دوم باشه. نکته ی مهم اینکه لینک سازی رو فقط برای صفحه ی هدف انجام ندید و سعی کنید توازن لینک در سایتتون برقرار باشه.

  • تصویر کاربر l.w چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    آیا روشی وجود داره که بتونیم روی کلمه ی کلیدی از یوتیوپ بک لینک بگیریم؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      روی کلمه ی کلیدی خیر ولی می تونید یه ویدیوی خوب منتشر کنید و در قسمت توضیحات، لینک مربوط به مقاله ی مرتبط با ویدئو در وب سایت خودتون رو قرار بدید. علاوه بر این، می تونید فیلم های مرتبط با تخصص یا حوزه ی کاری خودتون رو انتخاب کرده و در قسمت درج کامنت در صورت لزوم علاوه بر نظر شخصی، لینک وب سایتتون رو هم قرار بدید.

  • تصویر کاربر لاجوردی چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. ما یه سایت داریم که ورودی گوگل خوبی داره و تو یه سری از کلمات هم جایگاه خوبی تو گوگل داریم. حالا رقیب ما تو همون کلمات از ما بالاتره و تقریبا تنها تفاوتش اینه که یه صفحه ی آپارات داره. واقعا آپارات روی سئو انقدر تاثیر داره؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸( 4 سال پیش)

      عصر، عصر رقابت هست اونم نه فقط در یک جبهه! برای اینکه بتونید از رقباتون عقب نمونید، از محتوا و وب سایت شخصی گرفته تا فعالیت در شبکه های اجتماعی و مدیا رو می بایست مدنظر قرار بدید. از اونجایی که افراد با مدیا ارتباط خیلی بهتری برقرار می کنند، اگر بتونید فیلم های آموزشی خوبی در زمینه ی کاریتون رو آماده و در آپارات منتشر کنید، علاوه بر برندینگ، میتونید ورودی خوبی از آپارات هم داشته باشید. علاوه بر این شما می تونید در پروفایل کاربریتون در آپارات، لینک دامنه ی وب سایتتون رو هم قرار بدید.

  • تصویر کاربر مهسان چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    سلام من مدت یک سال وبلاگ شخصی داشتم و برای خودم می نوشتم. حالا به عنوان نیروی تولید محتوا تو شرکتی استخدام شدم که متاسفانه نیروی سئو ندارند ولی انتظار دارند متن هایی که من آماده می کنم بازدید داشته باشن. برای نوشتن محتواهایی که تو گوگل رنگ بگیرن و بالا بیان آیا فرموا خاصی وجود داره یا نکاتی کگه با رعایت اونا بتونم محتوای سئو شده بنویسم؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. قطعا نکات مرتبط با سئو رو نمی شه تو یه جمله خلاصه کرد. در حالت کلی باید ببینید در مورد هر موضوع خاصی، افراد به دنبال چه مواردی هستند و سعی کنید که اونها رو تو محتوای خود قرار بدید. برای این کار مثلا می تونید از نتایج پیشنهادی گوگل در صفحه نتایج استفاده کنید. یک سری ابزار مربوط به استراتژی کلمه ی کلیدی و محتوا مثل ahrefs، kwfinder  و غیره هم وجود داره که می تونه تو ایده ی محتوایی به شما کمک کنه. بعد از این قسمت، رعایت اصول سئو داخلی هست مثل استفاده از  کلمه ی کلیدی در متن، آدرس صفحه و .... پیشنهاد می کنم که مقاله ی زیر رو مطالعه کنید تا بتونید یه دید کلی نسبت به سئو داشته باشید:

      https://hamyarsystem.com/blog/4272

درحال دریافت اطلاعات