• تصویر کاربر نعیمی جمعه ۲۶ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    با سلام. من کلمه ی کلیدیم رو چند بار تو متن تکرار می کنم ولی یاست ارور میده و میگه باید بیشتر تکرار شه خیلی وقت ها واقعا نمیشه. چیکار باید کرد؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع جمعه ۲۶ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. یاست یه ابزار کمکی به سئوکارا محسوب میشه و توصیه هاش، مطلق نیست مخصوصا که حالا استفاده از lsi ها در کنار کلمه ی کلیدی هم با ارزش محسوب میشه، نیازی به تکرار بیش از حد کلمه ی کلیدی نیست. اینکه پس از رعایت موارد سئو داخلی، چراغ برخی از موارد یاست نارنجی باقی بمونه، اصلا اشکالی نداره؛ فقط سعی کنید کلمه ی کلیدی رو در ابتدای متن، یکی دو تا از میان تیترها و چند بار در متن تکرار کنید مثلا برای حدود ۲۰۰۰ کلمه، ۷ بار استفاده از کلمه ی کلیدی، اوکی هست.

  • تصویر کاربر اهورا یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    سلام من تازه کار هستم، واقعا طراحی سایت کار سختیه؟ میخوام یه سایت واسه خودم بزنم، وردپرس بهتره یا جوملا یا Wix؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام دوست عزیز، طراحی سایت ساده، کار سختی نیست، شما می تونید به کمک ابزار های رایگان در دسترس به راحتی یه سایت رو بیارید بالا، بدون اینکه یک خط کدنویسی بخواید انجام بدید. فقط نیاز به یک هاست و دامنه دارید. ولی این سایت به معنای دیده شدن شما و کسب و کارتون نیست و اینکه قالب های رایگان، محدودیت های خودشون رو دارند. به همین دلیل ما بر اساس نیاز شما، میایم بهترین گزینه رو پیشنهاد می دیم.
      در مورد CMS های مختلف، همه اینایی که نام بردید، خوب هستن و می تونن کاربردی باشند، ولی معمولا قالب های  وردپرس، بهتر برای زبان فارسی بهینه سازی شدند و گزینه های بیشتری رو برای انتخاب به شما می دهند.

  • تصویر کاربر لیلا پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    با سلام. اگر بیماران زیادی از طریق نوبت دهی وقت گرفتن بعد به هر دلیل پزشک قادر نبود به مطب بیاد، تکلیف اونایی که وقت گرفتن چی میشه؟
    1. تصویر کاربر فرشته زارع پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام. این نرم افزار به پنل پیامک وصل میشه و از اونجایی که موقع نوبت دهی، دیتابیس اطلاعات بیمار در بانک داده ی پزشک ذخیره میشه، خیلی راحت از طریق پنل مدیریتی با انتخاب یک تاریخ مشخص میتونید این موضوع رو به تمام بیمارانی که نوبت دهی اینترنتی داشتن، اطلاع رسانی کنید.

درحال دریافت اطلاعات