نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی [پرسنل، بیماران و حسابداری]

محتوای مقاله

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی، پوست و مو ای منشی یک راهکار اساسی و ضروری در اداره ی صحیح و نظارت بر روند کار پرسنل، روند درمان بیماران، ثبت پرونده های الکترونیک، بازاریابی و تبلیغات، هزینه های انجام شده و درآمدهای کلینیک زیبایی حتی با وجود چندین شعبه ی مختلف است. به کمک این نرم افزار بدون حضور فیزیکی در کلینیک خود می توانید تمامی روندهای فیزیکی و مالی انجام شده در کلینیک زیبایی خود را مدیریت کرده و و اشکالات احتمالی را بهبود بخشید. نتیجه ی استفاده از چنین نرم افزاری قطعا افزایش سرعت کار در مطب، بهبود عملکرد مالی، کاهش خطاهای نیروی انسانی، افزایش بازدهی عملکرد کارکنان و در نتیجه افزایش درآمد کلینیک زیبایی و مشتری مداری را به همراه خواهد داشت.

مهم نیست که شما به عنوان مدیر عامل یا مدیریت کلینیک در کجا و در چه زمانی از روز هستید، ای منشی فارغ از زمان و مکان تنها با داشتن اینترنت شما را به صورت لحظه ای از عملکرد بیزینس شما باخبر می کند. ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته از زمان فعالسازی تا در ادامه ی مسیر استفاده، با آموزش و به روز رسانی های متعدد در کنار شما خواهیم بود.

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی یک دستیار هوشمند

بیشترین حجم مراجعه به کلینیک های زیبایی برای دریافت خدماتی مانند کاشت مو، تزریق فیلر یا بوتاکس و لیزر می باشد. برای هر یک از این بخش ها و یا موارد درخواستی خود، شما می توانید امکانات زیر را داشته باشید.

امکانات نرم افزار مدیریت پرسنل و بیماران کلینیک زیبایی

– ایجاد پرونده ی الکترونیک برای هر فرد

– نوبت دهی آنلاین و آفلاین

– امکان مشاوره آنلاین رایگان و یا تعریف پرداخت وجه

– تعریف نامحدود اپراتور و کاربر در سیستم

– امکان ارسال پیامک یادآوری به بیماران

– انواع گزارش گیری بر اساس نیاز شما به کمک فیلترهای تعریف شده

– امکان اتصال به پرینتر، دستگاه پرداخت پوز و کالر آی دی

– امکان درج نظر پزشک و یا نسخه ی هر بیمار در پرونده ی الکترونیک

– CRM اختصاصی برای مدیریت افراد

– امکان گزارش گیری از هزینه ها و درآمدها

– فرم ساز اختصاصی بر اساس نیاز کاربر

– مدیریت انبار

– محاسبه حقوق و دستمزد

– امکان جست و جوی کاربر خاص بر اساس شماره همراه

– تعیین سطوح دسترسی برای افراد مختلف

– امکان ضمیمه کردن عکس، فیلم و مدارک پزشکی

– باشگاه مشتریان

– امکان افزودن گزینه های جدید بر اساس نیاز شما

– آموزش صفر تا صد نرم افزار

– یکسال پشتیبانی رایگان

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • تزریق فیلر و بوتاکس
  • لیفت صورت
  • کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • لیزر موهای زائد
  • برداشتن خال
  • پلکسر پلک
  • جوانسازی با لیزر
  • هایفوتراپی
  • لیزر فرکشنال
  • و صدها خدمات زیبایی دیگر
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
در ادامه جزییات برخی از بخش های مهم را برای شما آورده ایم.

۱- پذیرش بیمار

پذیرش هر فرد با پرکردن اطلاعات اولیه ی او توسط تکنسین آغاز می شود. هر چقدر که در این مرحله اطلاعات کاملتری از مراجعه کننده یا فرد تماس گیرنده دریافت شود، شما می توانید استراتژی کسب و کار بهتری داشته باشید. به عنوان نمونه این موارد را در هنگام پذیرش ثبت کنید:

  • روش آشنایی
  • نام کارشناس مشاوره دهنده
  • ثبت خدمت مورد نظر او
  • نام پزشک مورد نظر او
  • ثبت تاریخ برای پیگیری مجدد زیباجو
  • بررسی عدم مراجعه کاربر

۲- پرونده الکترونیک

با تکمیل اطلاعات بیمار، یک پرونده ی الکترونیک اختصاصی برای او تشکیل می شود که در آن علاوه بر اطلاعات شخصی، مواردی همچون بیماری های زمینه ای، داروهای مصرفی و سایر موارد مورد نیاز قابل ثبت و یا علامت گذاری هستند. اگر مراجعه کننده مدارکی همچون عکس و یا آزمایش به همراه خود داشته باشد، امکان اسکن و حفط اطلاعات او برای بررسی پزشک و یا مراجعات بعدی بدون نیاز به حمل برگه های کاغذی وجود خواهد داشت. زمانی که بیمار به اتاق پزشک مراجعه می کند، پرونده ی الکترونیک او که قبلا توسط تکنسین یا منشی تکمیل شده، در مقابل پزشک نمایش داده می شود. پزشک زیبایی می تواند به کمک قلم نوری و یا تایپ کردن، تشخیص نهایی، روند درمان و یا نسخه ی تجویزی خود را در این پرونده ثبت نماید. ذخیره ی این اطلاعات با تاریخ دقیق می تواند به بهبود عملکرد کلینیک زیبایی کمک شایانی داشته باشد. پرونده های الکترونیک می تواند حاوی یک سری فرم های از پیش تعریف شده مثل فرم رضایت نامه کاشت مو، فرم های مربوط به بیمه و غیره باشد که بر اساس درخواست مشتری ساخته می شوند. علاوه بر این اگر زیباجو به تازگی تزریق ژل لب انجام داده است، با زدن یک دکمه، مراقبت های بعد از تزریق ژل لب در پرونده ی اختصاصی او قرار خواهد گرفت تا نیازی به توضیحات شفاهی و یا استفاده از برگه های کاغذی برای افراد مراجعه کننده به کلینیک زیبایی نباشد. تمامی فرم ها و یا مراقبت های قبل و بعد توسط فرم سازها قابل طراحی و استفاده خواهند بود که نحوه ی ساخت این نوع فرم ها در جلسات پشتیبانی به صورت کامل آموزش داده می شود. علاوه بر این اگر نیاز به اثر انگشت و یا امضای فرد باشد، شما می توانید به کمک قلم نوری و ماژول اثر انگشت آنها را در سیستم مدیریت کلینیک ذخیره کنید.

۳- نوبت دهی

کاربران می توانند از طریق بخش نویت دهی آنلاین، روز و ساعت مورد نظر خود را با یا بدون پرداخت ویزیت، ثبت نمایند. امکان نوبت دهی بر اساس اتاق، دستگاه و نام پزشک امکانپذیر است. هر زمان که پذیرش بیمار تایید شود، پیامکی شامل کد رهگیری، نام پزشک و تاریخ رزرو نوبت برای بیمار ارسال می شود. علاوه بر این، یک روز قبل از تاریخ ویزیت نیز یک پیامک یادآوری نوبت برای او ارسال خواهد شد. تمامی این اطلاعات در سیستم مدیریت کلینیک زیبایی شما ثبت و توسط تکنیسین قابل مشاهده خواهند بود. در صورت تعطیل شدن ناگهانی کلینیک و یا سفر نیز شما می توانید به راحتی از طریق همین سیستم، پیامک لغو نوبت و یا جابه جایی های ایجاد شده را به صورت خودکار برای بیماران ارسال نمایید. علاوه بر این، تکنیسین و یا بیمار با مراجعه به پرونده ی الکترونیک خود می تواند نوبت بعدی خود را نیز ثبت نماید.

۴- مشاوره آنلاین

زیباجویان عزیز و یا بیماران پوست و مو می توانند از طریق پرونده ی الکترونیک شخصی خود با و یا بدون پرداخت هزینه بر اساس تعریف شما، سوالات خود را در پنل کاربری تعریف کنند. شما می توانید به صورت تایپ و یا صوتی، پاسخ سوالات را برای آنها ارسال کنید. در صورت پاسخدهی، پیامک اطلاع رسانی برای زیباجویان عزیز ارسال خواهد شد.

۵- بخش مالی

در بخش مدیریت مالی، گزارشات پرداختی هر فرد به تفکیک خدمات انجام شده قابل گزارش گیری است. علاوه بر این شما می توانید درآمد کلینیک را بر اساس خدمات زیبایی مختلف مانند کاشت مو، بوتاکس، مزوتراپی و غیره را در سال، ماه، روز یا بازه ی زمانی مشخصی مشاهده نمایید. گزارشات هزینه های کلینیک زیبایی و نیز درآمدهای آن به صورت کلی و یا به تفکیک با استفاده از فیلترهای تعریف شده در نرم افزار کلینیک زیبایی قابل انجام است. چاپ مشخصات کلینیک شما و یا شبکه های اجتماعی بر روی رسید مالی بیماران نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بر اساس عملکرد دقیق هر فرد و یکپارچه بودن بخش های مختلف آن می تواند موارد زیر را به صورت اتوماتیک محاسبه کند:

  • محاسبه سهم هر پزشک، معرف، تکنیسین لیزر و سایر کادر کلینیک زیبایی نسبت به هدف تعریف شده
  • مقدار تخفیف برای هر مشتری بر اساس تعداد مراجعه و یا هزینه های انجام شده
  • گزارش هزینه ها و درآمدها در بازه های زمانی مختلف و یا بر اساس یک خدمت زیبایی خاص
  • گزارش گیری از لوازم یا برندهای پرمصرف
  • گزارش مالی روزانه برای هر کارت خوان به تفکیک
  • محاسبه حقوق هر فرد
  • مدیریت اقساط مراجعه کنندگان در صورت تقسیطی بودت خدمات زیبایی
  • مشخص بودن میزان بدهی و بستانکاری

۶- تعیین سطح دسترسی

برای تمامی پزشکان و تکنسین مجموعه و یا امور مالی به صلاحدید مدیریت کلینیک زیبایی می توان دسترسی های مشخصی را تعریف نمود.

۷- CRM اختصاصی برای مدیریت افراد

ممکن است که شما چندین تکنسین برای لیزر موهای زاید داشته باشید اگر میخواهید بدانید که هر کدوم در روز برای چند نفر و چه مدت لیزر انجام داده اند، درآمدزایی هر یک برای کلینیک در ماه چه میزان بوده است و یا هر یک از پزشکان مجموعه چه تعداد کار زیبایی انجام داده اند و یا چه تعداد ویزیت بیمار داشته اند، نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی ای منشی را با خیال راحت خریداری کنید تا بخشی از دغدغه ی خود را به او بسپارید. این ها تنها بخش کوچکی از خدمات اختصاصی دستیار مجازی شما در مدیریت کلینیک زیبایی هستند.

۸- ارسال پیامک

پیامک ها بر اساس درخواست شما آماده و برای مراجعه کنندگان ارسال می شوند. به صورت پیش فرض هنگام تشکیل پرونده، یادآوری نوبت دهی اینترنتی، مشاوره آنلاین و پرداخت ویزیت برای کاربران پیامک هایی ارسال خواهد شد. اما شما می توانید به صلاحدید خود، پیامک های دیگری به عنوان نمونه جشنواره و تخفیفات خاص، تعطیلی، خوشامد گویی و غیره را نیز تعریف کنید.

از جمله مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار مطب سینا، تعریف امکان ارسال پیامک به بیماران و پرسنل است. کاربر می‌تواند پیامک دلخواه را در بخش‌های مختلف تعریف کرده و برای بیماران یا پرسنل ارسال کند. بدین ترتیب با پیامک‌های دلخواه هم کاربران می‌توانند برای نمونه در جریان موجودی انبار، زمان پرداخت سندهای مالی و غیره قرار بگیرند و هم بیماران نسبت به زمان نوبت بعدی و تغییرات خدمات و تعرفه‌های مربوط به کلینیک تحت درمان مطلع شوند.

۹- اتصال به سخت افزارها

برای راحتی کار شما و مشتری مداری بهتر، امکان اتصال نرم افزار کلینیک زیبایی به دستگاه هایی همچون پرینتر، کالر آیدی، دستگاه کارتخوان، قلم نوری، بارکدخوان و اسکنر وجود دارد.

۱۰- انبارداری

در قسمت انبارداری شما می توانید موارد مصرفی و تعداد ورودی هر محصول را مشاهده کنید. به عنوان نمونه اگر در ابتدا تعداد فیلر از یک برند خاص را ده عدد ثبت کرده باشید، بعد از هر بار استفاده به صورت اتوماتیک تعداد آن از موجودی فعلی کلینیک زیبایی شما کسر می شود و در صورت به پایان رسیدن یک جنس یا محصول، پیام عدم موجودی برای کاربر نمایش داده می شود. امکان گزارش گیری در حالت های مختلف مانند موجودی هر کالا، پر فروش ترین یا پر مصرف ترین محصولات نیز برای بخش انبار وجود دارد.

۱۱- باشگاه مشتریان

به کمک این بخش می توانید مشتریان وفادار خود را از خدمات جدید، جشنواره ها و تخفیفات کلینیک زیبایی مطلع سازید و یا به عنوان نمونه با اختصاص داده یک کد معرف برای هر مشتری، به ازای هر پذیرش جدیدی که با این کد به مجموعه شما مراجعه کرده است، یک خدمت یا امتیاز ویژه به مشتری قبلی خود اختصاص دهید که در پنل او قابل مشاهده باشد. از سایر امکانات این ماژول می توان به سیستم امتیازدهی و سطح بندی مشتریان و نیز ارسال پیامک و پیشنهادات خاص اشاره کرد.

قیمت نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی چقدر است؟

برخلاف بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در حوزه ی پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند، شما برای افزایش تعداد تراکنش ها و کاربران نیاز به پرداخت هزینه ی اضافه تری ندارید در واقع تمامی امکانات تعریف شده در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی ای منشی به صورت نامحدود خدمات به شما ارایه خواهد شد. علاوه بر این لایسنس برنامه نیز نیاز به شارژ سالانه نداشته و تمامی آپدیت های جدید به صورت خودکار برای نرم افزار کلینیک شما نیز بدون دریافت وجه خاصی انجام می شود. مگر اینکه شما به امکانات خاصی نیاز داشته باشید که در آن صورت، بعد از بررسی های دقیق، هزینه ی نهایی به شما اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

سوال پزشکی آنلاین