یک قدم تا اوج با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی ?

در طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی از سیستم نوبت دهی آنلاین به عنوان یکی از مهم ترین المان ها در جذب بیمار استفاده می شود. سایت نوبت دهی پزشکی کمک بزرگی به بیمارانی ست که موفق به ثبت نوبت دهی تلفنی نمی شوند.

طراحی سایت پزشکی چرا برای پزشکان یک امتیاز ویژه محسوب می شود؟ پاسخ ساده است. وب سایت پزشکی در واقع مطب آنلاین یک پزشک محسوب می شود که یک منشی 24 ساعته دارد!

گرچه تماس تلفنی با مطب بسیار مرسوم است، اما باید توجه داشت که گاهی:

مطب آنلاین

قطعا برای بیماری که نگران وضعیت سلامتی خود است، پشت خط ماندن های طولانی و یا تماس های بی پاسخ می تواند تاثیری منفی در برندینگ شخصی پزشک متخصص داشته باشد و فراموش نکنید که این بیمار به جای آنکه تمام طول آن روز ذهنش درگیر بیماری و این قضیه باشد که آیا فردا موفق خواهم شد یا خیر!! آیا در فلان تاریخ نوبت خالی وجود دارد یا خیر؟! خیلی راحت در فضای وب پزشک دیگری را انتخاب خواهد کرد.

لزوم طراحی سایت پزشکی

قبل از هر چیز بیایید تا با هم روند جست و جوی بیمار در موتور جست و جویی مانند گوگل را دنبال کنیم.

در چنین فضایی کاغذ حذف می شود و تغییر آدرس مطب، روزهای حضور پزشک، خدمات و یا تخصص های جدید و هزاران مورد دیگر که شاید در آینده ای نزدیک برایتان رخ دهد، همه و همه تنها از طریق یک سایت به دیگران اعلام خواهند شد؛ دیگرانی که امروزه هر چیزی از دستور پخت غذا گرفته تا بهترین دکتر متخصص و حتی علائم بیماری و درمان آن را در اینترنت جستجو می کنند.

کافی ست در این جست و جوها از میان هزاران سایت، وب سایت پزشکی شما نظر مثبت کاربر را جلب کند و به نیاز او پاسخ درست و مطلوب را ارائه دهد.

همه چیز تمام است! اینجا همان نقطه ای ست که طراحی سایت پزشکی و سئو جادو می کنند.
 
جادوی سئو

طراحی سایت پزشکی با وردپرس آغاز شد!

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتواست که از همان ابتدا در طراحی سایت همیار سیستم جایگاه ویژه ای داشت. طراحی سایت پزشکی بر بستر وردپرس با توجه به امکانات مورد نیاز کاربران، تنوع افزونه ها، رایگان بودن آن، سهولت در مدیریت وب سایت و رابط کاربری ساده همواره در طراحی سایت پزشکان مورد توجه بوده است. اگر به دنبال مراحل طراحی سایت با وردپرس هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نمونه سایت پزشکان

از جمله وب سایت های پزشکی همیار سیستم می توان به طراحی سایت پزشکان زیر اشاره کرد:

1-پزشک آنلاین قلب و عروق

✅ سایت پزشکی آنلاین دکتر محمد حسین نجفی قلب و عروق

✅ طراحی سایت پزشکی دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق

2- مشاوره آنلاین با دکتر اورولوژی

✅ سایت پزشکی پروفسور حسین کرمی متخصص ارولوژی

✅ سایت پزشکی دکتر محمد جباری متخصص ارولوژی

با نرم افزار نوبت دهی مطب متمایز باشید!

سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکان به بیمار این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به مطب و پس از بررسی سوابق شما از طریق سایت، مشخصات خود، روز و حتی ساعت مورد نظر را انتخاب و در صورت آزاد بودن وقت، آن را رزرو نماید.

سامانه نوبت دهی آنلاین مطب، در درجه ی اول، امتیاز خیلی بزرگی برای بیماران شهرستانی محسوب می شد. بارها پیش آمده بود که بیماران به اشتباه با همیار سیستم تماس می گرفتند و از پشت خط ماندن های طولانی و یا عدم پاسخگویی منشی شاکی بودند؛ اما سیستم نوبت دهی مطب مانند یک منشی 24 ساعته بود که در آن واحد، توانایی نوبت دهی به صدها بیمار را داشت آن هم بدون معطلی و یا فوت وقت!

پرتال نوبت دهی پزشکی کاملا به صورت خودکار عمل می کند و پس از ثبت اطلاعات بیماران و ایجاد یک بانک داده ی پزشکی برای شما، بیمار را برای پرداخت ویزیت پزشکی و یا خدمات مورد نظر انتخابی به سوی درگاه بانک هدایت می کند.

در نهایت یک پیامک و ایمیل حاوی کد رهگیری برای بیمار و همزمان به منشی مطب جهت اطلاع رسانی ارسال خواهد شد.

نرم افزار نوبت دهی آنلاین همیار سیستم

در سامانه نوبت دهی پزشکان متخصص همیار سیستم…

طراحی سایت خدمات پزشکی

سایت خدمات پزشکی وب سایتی است که امکانات مختلف و اطلاعات پزشکی و سلامتی را به پزشکان و بیماران ارائه می دهد تا از طریق مشاوره آنلاین پزشکی بدون نیاز به پیمودن مسافت های طولانی و یا پرداخت هزینه های زیاد، ارتباط میان بیمار و پزشک متخصص و یا کلینیک تخصصی به ساده ترین شکل ممکن و کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین و خارج از مرزهای زمانی و مکانی تحقق پذیرد.

اپلیکیشن پزشکی

در شرکت طراحی سایت همیار سیستم خدمات مختلفی برای سایت پزشکان در نظر گرفته می شود که در یک نگاه کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چگونه یک سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی داشته باشیم؟

جهت هر گونه پرسش و یا اطلاع از قیمت طراحی سایت نوبت دهی مطب دکتر آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید.

موضوعات مرتبط

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

سئوی سایتم رو به کی بسپرم؟

ما به شما برای یافتن جواب این سوال کمک میکنیم

مقالات مرتبط