هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی و سیستم نوبت دهی مطب

محتوای مقاله

با دفتر نوبت دهی و خط خوردگی هایش، پیگیری نوبت ها و پشت خط ماندن برای یادآوری نوبت به بیماران خود خداحافظی کنید. با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکان، نوبت های خالی مربوط به ویزیت و یا هر یک از خدمات تخصصی خود، روزهای کاری، پزشک، اپراتور و یا پزشکان مطب یا کلینیک، قیمت ها و حتی مکان یا آدرس خود را یک بار تعریف کنید و باقی موارد را به سیستم نوبت دهی آنلاین بسپارید تا در شعبه ی آنلاین شما، به صورت کاملا اتوماتیک پذیرای مراجعه کنندگان در هر زمان و هر مکان باشد.

سایت نوبت دهی آنلاین در واقع یک مطب در فضای مجازی ست که یک منشی ۲۴ ساعته دارد! گرچه تماس تلفنی با مطب بسیار مرسوم است، اما باید توجه داشت که گاهی:

مطب آنلاین

قطعا برای بیماری که نگران وضعیت سلامتی خود است، پشت خط ماندن های طولانی و یا تماس های بی پاسخ می تواند تاثیری منفی در برندینگ شخصی پزشک متخصص داشته باشد و فراموش نکنید که این بیمار به جای آنکه تمام طول آن روز ذهنش درگیر بیماری و این قضیه باشد که آیا فردا موفق خواهم شد یا خیر!! آیا در فلان تاریخ نوبت خالی وجود دارد یا خیر؟! خیلی راحت در فضای وب پزشک دیگری را انتخاب خواهد کرد.

مراحل رزرو وقت در سیستم نوبت دهی مطب

  • انتخاب پزشک در صورت وجود چند پزشک
  • رزرو روز و ساعت مدنظر بیمار
  • وارد کردن مشخصات فرد
  • پرداخت آنلاین ویزیت یا خدمات انتخاب شده
  • ارسال اطلاعات ویزیت از طریق پنل پیامک
  • ارسال پیامک یادآوری نوبت به بیمار در صورت تنظیم

قیمت سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

پلن نقره ای: طراحی سایت نوبت دهی

۱۰،۰۰۰۰،۰۰۰ تومان

پلن طلایی: طراحی سایت پزشکی + نوبت دهی

۳۵،۰۰۰۰،۰۰۰ تومان

سایت های نوبت دهی پزشکان پلن طلایی

در ادامه چند نمونه از وب سایت های نوبت دهی طراحی شده توسط شرکت همیار سیستم آورده شده است:

۱-نوبت دهی متخصص قلب

۲-سایت نوبت دهی متخصص اورولوژی

۳-طراحی سایت نوبت دهی متخصص ارتوپد

امکانات نرم افزار نوبت دهی آنلاین

نرم افزار نوبت دهی آنلاین پزشکان به بیمار این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به مطب و پس از بررسی سوابق شما از طریق سایت، مشخصات خود، روز و حتی ساعت مورد نظر را انتخاب و در صورت آزاد بودن وقت، آن را رزرو نماید.

نوبت دهی ۲۴ ساعته
امکان پرداخت آنلاین
غیرفعال کردن روز یا تاریخ خاص
پنل مدیریتی کاربرپسند
پنل پیامک اطلاع رسانی برای بیمار و منشی
ثبت اطلاعات بیمار در بانک داده
امکان نوبت دهی از میان چند پزشک
امکان نوبت دهی بر اساس خدمات مختلف

چگونه می توانم از سیستم نوبت دهی مطب درآمد بیشتری داشته باشم؟

شما با دریافت خدماتی همچون سئو پزشکی، تبلیغات ادورز و سایر روش های مارکتینگ می توانید روی خدمات و برند تخصصی خود سرمایه گذاری داشته باشید، بدین ترتیب شانس دیده شدن نام شما و رزرو وقت هایتان چند برابر خواهد شد.

شما پرسیدید.

چرا طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی را انتخاب کنیم؟

سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی به شما کمک می کند تا در دنیایی که همه ی افراد یک گوشی با اینترنت در دست دارند، حضور فعال داشته باشید. شما می توانید با در دست داشتن یک گوشی یا سیستم، مطب و یا کلینیک خود را مدیریت کنید. دیگر مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز است، بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا ساعت ها پشت خط ماندن، سایت نوبت دهی آنلاین شما، آماده ی خدمت رسانی به بیماران است. زمانی که شما درخواست مشتری را به بهترین شکل ممکن پاسخ می دهید، تصویر بهتری از خود در ذهن او باقی خواهید گذاشت و این یعنی برندسازی!

خیر علاوه بر مراکز درمانی مانند کلینیک ها، آزمایشگاه و بیمارستان ها، سیستم نوبت دهی آنلاین برای تمام کسب و کارهایی که نیاز به رزرو نوبت و یا دادن وقت به مراجعه کنندگان خود دارند نیز یک راهکار اساسی و مهم در مدیریت افراد و صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ی نیروی انسانی، کاهش زمان انتظار مشتریان و افزایش رضایت آنها محسوب می شود.

از جمله کسب و کارهایی که می توانند از این سیستم بهره ببرند عبارتند از: تعمیرگاه ها، سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی، نمایندگی خودرو و بیمه ها، رزرو دوره یا کلاس های آنلاین، ثبت نوبت مشاوره با وکیل و روان شناسان

اگر شما از قبل یک وب سایت دارید، بین ۲ تا ۴ روز کاری این سیستم برای شما فعال خواهد شد اما اگر نیاز به طراحی سایت نوبت دهی باشد، برای پکیج اول، سایت رزرو نوبت ۲ هفته بعد از سفارش شما آماده خواهد شد. برای طراحی سایت حرفه ای به همراه نوبت دهی یعنی پکیج دوم نیز بین ۲۵ تا ۳۰ روز کاری نیاز است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که امکان کار با آن برای کاربران حتی افرادی که هیچ تجربه ای در زمینه کامپیوتر ندارند، بسیار آسان است. علاوه بر این، امکان تغییرات در سیستم وردپرس و یا اضافه کردن ویژگی  ها بدون برنامه نویسی به کمک افزونه ها در آن بسیار آسان تر و کم هزینه تر از سایر برنامه های می باشد. همچنین وردپرس ساختاری بهینه برای موتور جست و جوی گوگل دارد و برای کار کردن روی سئو  و بالا آمدن در نتایج گوگل بسیار بهینه است.

به همین دلیل بعد از تحویل وب سایت به شما و یک آموزش دو ساعته، دیگر برای مدیریت و یا ایجاد برخی تغییرات، نیازی به شرکت طراحی سایت خود و پرداخت هزینه نخواهید داشت. 

جهت هر گونه مشاوره در زمینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین با ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

سوال پزشکی آنلاین